یادآوری

پشت سرم حرف بود حدیث شد !


می ترسم آیه شود ! ... 


سوره اش کنند به جعل ! 


بعد تکفیرم کنند این جماعت نا اهل ...


قبل از این که بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی .


کفش های من را بپوش و در راه من قدم بزن . 


از خیابان ها، کوهها و دشت هایی گذر کن که من کردم .


اشکهایی را بریز که من ریختم . 


دردها و خوشی های من را تجربه کن ...


سال هایی را بگذران که من گذراندم 


روی سنگ هایی بلغز که من لغزیدم .


دوباره و دوباره برپاخیز و مجدداً در همان راه سخت قدم بزن . 


همانطور که من انجام دادم … 

 

بعد ، آن زمان می توانی در مورد من قضاوت کنی ......

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 8 / 5 / 1393برچسب:, |