مااااادددرررر
سلام مادر
 
امروز توى مدرسه دوستام با من بازى نكردن
 
آخه یكى از بچه ها گفت كه با سارا بازى نكنید مادر نداره...
 
مادر ?!مگر بده یكى مادر نداشته باشه؟؟
 
من گریه نكردم مادر، آخه بابا برام گفته تو هم مادر دارى
 
فقط واسه همیشه رفته پیش خدا،
 
امادوستم كه نمیدونه من هر شب
 
باهات حرف میزنم و درد و دل میكنم
 
وازاتفاقات مدرسه برات میگم،
 
اون كه نمیدونه هر شب باید عكست تو بغلم باشه تا خوابم ببره.
 
فقط مادر دلم میخواد
 
یک بار دیگه فقط یک بار خودت را خوده راست راسكیتو بغل كنم...
 
به بابا هم هر روز میگم بیشتر از قبل دوست دارم
 
دوست دارم مادر
 
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 23 / 2 / 1391برچسب:, |