یک حضور

خداوند اعتبار و مکنت من است

و من هرچه بخواهم از بهترین راه ها

برایم فراهم می کند

و ثروت او در زندگیم جریان می یابد


ایمان دارم و می دانم که خدای من روزی رسان من است

و درهای ثروت را به رویم می گشاید

و روزیم را از راههای شگرف می رساند

و به کسب و کار من رونقی فوق العاده می بخشد

من هم اکنون این ثروت بی کران را می طلبم

و "آن را با تمام وجود حس می کنم

و به خاطر آن سپاسگذارم .

پول در زندگی من به جریان افتاده

و همیشه بیش از حد نیازم پول در اختیار دارم .

لطف و شفقت و محبت پروردگار

همواره حامی و همراه من است .

خدا مرا دوست دارد و همیشه مراقب من است

آرامش پروزدگار است که روح و قلبم را صفا می بخشد

و مرا در خود غرق می کند

و در زندگی من تنها یک حضور

و یک قدرت وجود دارد

که همانا خدای قادر و مهربان است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 20 / 5 / 1390برچسب:, |