همیشه توی زندگی زناشوییم بخاطر عشقی که داشتم

توی  هر مساله ای از حقم گذشتم.

 

همیشه فکر می کردم هرچی بیشتر به بقیه خدمات بدم بهتره.

اما تازه الانه که می فهمم اشتباه می کردم

اگه من حق خودمو به رسمیت نشناسم هیچ کس این کارو نمی کنه

دیگه نمی خوام خدمات داشته باشم

می خوام حقمو بگیرم

من   زندگی تازه ای رو شروع کردم 

 دیگه هیچ وقت از حق خودم نمیگذرم

دلم می خواست اینو به شما ها هم بگم که هیچ وقت از حقتون نگذرید

زندگی همیشه قشنگه و پر از اتفاقات تازه ست

مهم اینه که از اتفاقات زندگی درس بگیریم

نگذارید که هیچ اتفاقی کمرتون خم کنه

به دنیا نشون بدین که چقدر قوی هستید

دیشب خواب یه سگ دیدم.

 

هیچ وقت از سگ نمی ترسیدم.

اما از اون ترسیدم

بزرگ بودو سیاه

خواستم از کنارش رد شم اما هی اومد جلو تا گازم بگیره

ترس رو با تمام وجودم حس می کردم

من از اون سگ برای اولین بار توی عمرم ترسیدم

میگن دیدن سگ توی خواب یه دشمن پسته یا یه آدم سخن چین

امروز به این موضوع فکر می کردم

که یعنی سخن چینی انقدر بده

که تو خواب من شکل یه سگ وحشتناک شده بود؟

مطمئنم اگه اون آدم سخن چینی که من خوابشو دیدم میدید

که چقدر کاری که می کنه زشته مثل چیزی که من دیشب دیدم

هیچ وقت این کارو نمیکرد.

به این فکر می کنم که ما چه کارای دیگه ای ندونسته انجام می دیم

که تجسمش انقدر زشته؟

اما یه چیزی رو مطمئنم

می دونم تجسم دوست داشتن هیچ وقت زشت نمی شه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 3 / 5 / 1390برچسب:, |