خدایا شکرت

خدایا شکرت

 

اینروزا حالم خوبه . سرم شلوغه .

همون چیزی که خودم دلم میخواست

خدایا شکرت واسه اینکه دوستای قدیمی ام رو پیدا کردم

خدایا شکرت که خیلیا منو دوست دارن

خدایا شکرت

 

اتفاق های قشنگ و زشت زیادی توی زندگیم افتاده

واسه همشون شکرت

خدایا این روزا شدیدا احساس خوشتیپی میکنم هاهاهاها

شکرت

دوستت دارم


خدایا شکرت واسه همه چیز

 

خدایا شکرت واسه اینکه زخمهای دلم کم کم داره خوب میشه

خدایا شکرت چون دیگه دلم واسه خودم نمیسوزه چون من هیچ

مشکلی ندارم

 

دلم واسه اون  میسوزه

مطمئنم همه رو با من مقایسه میکنه


خودش  میدونه چی رو از دست داده

 
خدایا شکرت

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 5 / 3 / 1390برچسب:, |