طعم خوش

Welcome to my kingdom!

... و پاییز می آید به استقبال این روزهای...

نشسته ام در آپارتمان 108 متری ام

که

با دست های کوه

دو سلام فاصله دارد!

درخت های این حوالی, به عطسه های پاییز

خیلی خیلی حساس هستند!

درخت پشت پنجره آشنا را جا گذاشتم درروزهای دور!

نمی توانست کنار بیاید با این روزگار مرتفع...!

با سونامی تنهایی و سکوت!

...

Loneliness is my best friend!

I’m not joking!

I… am… serious!

می بینی در این ارتفاع زندگی,

به کجایجغرافیای باور رسیده ام!؟

به خودم می گویم:

بی خیال نوشتن !

بی خیال نوشتن !

بی خیال تو ... ! بی خیال توی بی خیال !

...

عزیزم !

هیچ اتفاقی نمی افتد !

همان طورکه تا به امروز نیفتاده است !

اگر من بی خیال تو بشوم ,

اگر تو خودت را از من دریغ کنی ,

اگر من به دریغ کردن های تو لج کنم

و

بی خیالت شوم (حتی در ظاهر!) ,

اگر ... اگر ...و اگر هزار تا اگر دیگر جا خوش کنند در زندگی مان ,

هیچ اتفاقی نمی افتد برای درخت های این حوالی

که

به عطسه های پاییز خیلی خیلی حساس هستند !

فقط من فرسوده می شوم در یک آپارتمان 108 متری

فقط تو پیر می شوی در...

فقط نا منتظر تر از دوست داشتن مان,

مرگ سلام می کند به یک لحظه !

فقط در قرن های آینده

یک حسرت در دل تو

و یک داغ در دل من

می ماند تا هزار بار به دنیا آمدن و رفتن مان !

من نمی دانم بار دیگر که به دنیا بیایم

لبخند گرم تو , کجای زندگی من پرسه می زند.

تو نمی دانی که در دنیاهای بعد,

من در بطن کدام ثانیه بودنت ایستاده ام.

ببین !؟!؟

...

Can you hear me!?

تو نمی دانی من چه قدر دوستت دارم !

تو که نمی دانی من تو را ترجیح داده ام به ...

بگذریم !

تو که نمی دانی !؟

Come on !

پس حرف حساب بهانه هایت چیست!؟

What!?

....

بگذریم عزیزم !

سلام مرا به روزهای تعلل ات برسان !

روی خوش طعم غرورت را ببوس !

لج بازی های من هم سلام بلند بلند می رسانند !

وعده دیدارمان باشد راس ساعت پشیمانی

بی چاره !!!

"بی شک او بی من هم خواهد زیست

من نیز بی او به یقین خواهم زیست

لیک در این میان

زندگی

این خود زندگی ست که لب چشمه عطشناک می ماند...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 2 / 4 / 1390برچسب:, |